fredag 10 december 2010

I fell in love with a beautiful stranger

När jag känner mig grå och allmänt odräglig, brukar jag få för mig att skryta om hur lång min pappa är till alla i skolan.

"Vet du? Min pappa är 198 centimeter lång. HUNDRANITTIOÅTTA. Kan du tänka dig?"

Förr så brukade jag få svaret "HUNDRANITTIOÅTTA?! Nästan två meter!!" eller "ÄR DIN PAPPA EN JÄTTE?".

Men nu så brukar alla säga "Du har redan sagt det, REMEMBER?".

Så nu brukar jag skryta om att min bror är halvgrek. Japaner älskar de som är halv-något. Då brukar de säga "DÅ MÅSTE HAN VARA SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR STILIG!? SOM EN PRINS?!!" eller "... men va nej vänta lite, var inte du SVENSK?".

DÅ FÅR DE SIG EN TANKESTÄLLARE.

Nae, nu ska jag klä på mig, borsta tänderna och gå på något fattigt AFS event. What's up with all these events. De är de tråkigaste sammanträffarna i världshistorien och de brukar pågå en hel dag. Sedan måste man vara artig och glad eftersom att ens "ledare" alltid är med. fml

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅååååå jag hatar afs-event... de sög jämt och var tattiga och man var tvungen att slösa en hel dag man hellre hade gjort nåt annat på och man fick betala resan dit själv (tänk vad mycket glass jag hade kunnat köpa liksom) och de kände sig så himla snälla när de typ gav oss en calpis fast det egentligen inte alls var värt.... (rant-rant)


    :D

    SvaraRadera
  2. OFTA!? vi får allt betalat!! har spenderat pengar för minst 30 glassar på all skit som vi tvingats gå på, men det kommer alltid tillbaka. och jag brukar vara den enda som inte tackar nej (eftersom att min lp är helt psykad?), så alla andra lps går runt och typ VARFÖR KOMMER INTE ***, *** OCH ***!? ÅHHHH ARMA OSS VAD HAR VI GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA
    ... eh. naaaaaae.

    SvaraRadera