söndag 19 december 2010

淋しさの隣に君がいて、哀しさの隣に僕がいた

HAAAAAAATAR AFS JAPAN!? Åhhh deras äckliga astråkiga jävla sammanträffar är så tråkiga att klockorna stannar. Eller NAAAAAAAEEEE, de mer typ... imploderar? Åhhhh, alltså seriöst, mitt hat emot alla äckliga kärringar som bara ska prata massa skit om allt och alla är så stort att det finns inte. Avskyr dem så mycket att jag är nära på att få cpdamp typ. SERIÖST. Allt ska vara borta i INGENSTANS, och jag måste gå när jag är LEDIG för en gångs skull. ALLTSÅ ÅHHHHHHH, har fan inte ens tid att köpa julklappar till min värdfamilj, men ändå så ska jag medverka på de äckliga sammanträffarna som det inte ens finns någon mening med!? Det är alla äckliga tanter som sitter och diskuterar om HELT oviktiga saker, och typ "MEN SMÅBARN ÄT LITE KAKOR MMMMM" så håller det på såhär i typ FYRA TIMMAR? ÅHHHHHHHHHH alltså nej seriöst, det är inte ens roligt att bli uppjagad över att klaga över skiten. Det är bara så sjukt irriterande och värdelöst att man blir ledsen.

Dampdampdamp. Hatar jävla afs japan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar